Plattegronden Plattegronden (4) 360 graden foto's Virtuele tour

Petrus Planciusstraat 26

1782 VJ Den Helder

Geen zin om te klussen? Dan is dit het huis voor jou!

Welkom in de Petrus Planciusstraat, waar gemak en luxe samenkomen in deze prachtige instapklare woning. Deze uitgebouwde woning is tot in de puntjes afgewerkt met hoogwaardige materialen, waardoor je direct kunt genieten van alle comfort die het te bieden heeft.

Geen zin om te klussen? Dan is dit het huis voor jou!

Je komt binnen in de hal met een toilet, meterkast en een trap naar de bovenverdieping. De woonkamer vind je aan de voorzijde van de woning en en aan de achterzijde, de strakke moderne leef keuken met composiet aanrechtblad. De keuken is uitgerust met koelkast, vriezer, inductiekookplaat, afzuigkap, combi-oven, vaatwasser, koffiemachine en een lichtstraat met elektrisch screen. Het kookeiland heeft een bar waar je gezellig kan zitten. De wanden en plafonds zijn keurig strak gestuukt en voorzien van inbouwspots.

De begane grond is uitgerust met airconditioning, waardoor je het hele jaar door kunt genieten van een aangename temperatuur. De achtertuin is fraai bestraat en omgeven door onderhoudsarme kunststof schuttingen. Verder is een achterom en een stenen berging welke keurig is betegeld met een luxe tegel met wasmachineaansluiting, allemaal tot in de puntjes verzorgd.

De achtertuin is netjes bestraat en voorzien van kunststof schuttingen, lekker onderhoudsarm dus. Er is een achterom en een geïsoleerde stenen berging aanwezig welke keurig is betegeld met een luxe tegel, hier vind je ook de wasmachineaansluiting. De tuin is gelegen op het zonnige zuidwesten dus er is altijd een plekje in de zon te vinden!

Op de bovenverdieping bevinden zich drie slaapkamers, waarvan twee voorzien zijn van airconditioning, en een luxe badkamer met inloopdouche en wastafelmeubel. Via de vaste trap bereik je de zolder, die voldoende bergruimte biedt voor al je spullen.

Kortom, deze woning in de Petrus Planciusstraat biedt alle luxe en comfort die je zoekt, zonder dat je ook maar iets aan klussen hoeft te doen. Mis deze kans niet en maak snel een afspraak voor een bezichtiging!

- Energielabel B
- Geïsoleerde betonvloer met vloerverwarming (begane grond)
- Uitgebouwd en volledig instap klaar!
- Grotendeels kunststof kozijnen (met horren)
- 16 zonnepanelen

Interesse in dit huis? Maak een afspraak voor een bezichtiging of schakel direct uw eigen NVM-aankoopmakelaar in. Uw NVM-aankoopmakelaar komt op voor úw belang en bespaart u tijd, geld en zorgen.

19-04-2024

Eengezinswoning , tussenwoning
Bestaande bouw , bouwjaar 1954
Zadeldak (pannen)