Wat is mijn huis waard?

Op funda beoordeeld met: 9,2
Passie voor het vak
Wij houden van wat we doen en wij doen altijd ons uiterste best. We halen alles eruit wat er in zit. Die passie komt terug in de manier waarop wij te werk gaan: we zorgen ervoor dat jouw woning wordt verkocht tegen de beste prijs en voorwaarden. Kies je voor onze dienstverlening, dan kies je voor deskundigheid. Wij zijn trots op onze vakkennis.
No-nonsense
Hoe wij zijn en handelen kun je het beste omschrijven als no-nonsense. Wij zijn geen ‘salesmensen’ en houden niet van poespas. Wij zijn er voor jou. Wij maken de zaken niet mooier dan ze zijn. We geven eerlijke en oprechte adviezen. We zijn nuchtere aanpakkers en zetten graag dat stapje extra voor jou.
IJzersterke dienstverlening
Ons team is een geoliede machine van ervaren makelaars en een gedreven binnendienst. Wij zijn altijd bereikbaar voor onze klanten, geen vraag blijft onbeantwoord. We houden je van alle stappen op de hoogte, zodat jij met een vertrouwd en ontspannen gevoel je woning kan aan- of verkopen.

Gratis waardebepaling van jouw huis

We vinden het belangrijk om zo vroeg mogelijk betrokken te zijn bij jouw verhuisplannen. Daarom komen we graag bij je langs voor een gratis waardebepaling van jouw woning.

Tijdens een persoonlijk kennismakingsgesprek vertellen wij je wat de waarde van jouw woning is en hoe de woningmarkt er momenteel voor staat. Ook vertellen wij je wat je allemaal kunt verwachten bij de verkoop van jouw woning én wat je van ons als makelaar mag verwachten. Kies je voor Jongewaard Heemskerk, dan bent je verzekerd van een actieve aanpak.

Wat houdt een waardebepaling precies in?

Jongewaard Heemskerk verzorgt waardebepalingen in de regio Den Helder en Julianadorp. Na het plannen van de afspraak, zal onze makelaar bij je langskomen om de woning op te nemen. Dit resulteert in een advies over de te hanteren verkoopprijs na schatting van de waarde van jouw woning. Let wel op, deze schatting is dus geen taxatie! Het enige wat jij nog moet doen is een afspraak maken met onze makelaars.

De waarde wordt geschat op basis van:

• Onderzoek naar vergelijkbare woningen.
  • De staat van onderhoud van het huis.
  • De omgeving van jouw woning.
  • Kadastrale gegevens.

Ervaar onze dienstverlening

Onze waardebepaling en verkoopscan helpen je nieuwsgierigheid te bedwingen. Je krijgt direct informatie over de waarde van je huis en over de verkoopkansen. Tijdens ons bezoek kunnen we je bovendien meer vertellen over hoe wij werken. Je kunt dan meteen ervaren hoe de samenwerking met ons verloopt. Een waardebepaling is geheel vrijblijvend, dus maak snel een afspraak.

Plan vrijblijvend een afspraak in

Onze makelaar komt graag bij je langs

Neem via het onderstaande formulier contact met ons op, dan bellen wij je om een afspraak in te plannen. Je kunt ook direct een afspraak maken door ons te bellen.

Plan je gratis waardebepaling