Wij helpen jou bij de zoektocht naar jouw droomwoning

Op funda beoordeeld met: 9,2

Jongewaard Heemskerk

Passie voor het vak
Wij houden van wat we doen en wij doen altijd ons uiterste best. We halen alles eruit wat er in zit. Die passie komt terug in de manier waarop wij te werk gaan: we zorgen ervoor dat jouw woning wordt verkocht tegen de beste prijs en voorwaarden. Kies je voor onze dienstverlening, dan kies je voor deskundigheid. Wij zijn trots op onze vakkennis.
No-nonsense
Hoe wij zijn en handelen kun je het beste omschrijven als no-nonsense. Wij zijn geen ‘salesmensen’ en houden niet van poespas. Wij zijn er voor jou. Wij maken de zaken niet mooier dan ze zijn. We geven eerlijke en oprechte adviezen. We zijn nuchtere aanpakkers en zetten graag dat stapje extra voor jou.
IJzersterke dienstverlening
Ons team is een geoliede machine van ervaren makelaars en een gedreven binnendienst. Wij zijn altijd bereikbaar voor onze klanten, geen vraag blijft onbeantwoord. We houden je van alle stappen op de hoogte, zodat jij met een vertrouwd en ontspannen gevoel je woning kan aan- of verkopen.

Direct op de hoogte van het laatste woningaanbod?

In deze drukke en vooral snelle maatschappij heeft lang niet iedereen de tijd om al het woningaanbod online bij te houden. Dat kan vervelend zijn, want in deze krimpende woningmarkt moet je er vaak snel bij zijn! Daarom ontvang je direct een email wanneer er een woning wordt aangemeld die voldoet aan jouw voorwaarden. Op deze manier ben jij altijd op de hoogte en vind je zonder te veel moeite een geschikte woning. Schrijf jezelf in voor de gratis zoekopdracht door het formulier hieronder in te vullen.

Geef op het formulier aan bij de eerste stap in welke plaats(en) jouw droomhuis moet staan. Bij stap twee kun je jouw gewenste prijsklasse aangeven. Hierna kun je bij stap drie je woonwensen aangeven. Bij de laatste stap vul je je persoonlijke gegevens in. We gaan voor je aan de slag en kijken of we de perfecte match voor je kunnen vinden.

Plaatsen:
Geselecteerde plaatsen:
0 van de 50 plaatsen gekozen.
Gebieden:
Geselecteerde gebieden:
0 van de 50 gebieden gekozen.