Taxatie van jouw huis of bedrijfspand

Op funda beoordeeld met: 9,2

Taxatie nodig?

Snelle service
Bij ons kan je altijd snel terecht voor een afspraak. Je gevalideerde taxatierapport heb je binnen een mum van tijd binnen.
Taxaties voor een vast en scherp tarief
Een gevalideerde taxatie is niet goedkoop, maar wij werken met een vast en scherp tarief. Geen nare verrassingen achteraf dus.
Je wordt volledig ontzorgd
Ons team is altijd op de hoogte van jouw traject. Wij nemen je alle zorg uit handen.

Taxatie van jouw woning of bedrijfspand

Jouw huis of bedrijfspand is waardevol. Zeker als je al jaren op hetzelfde adres woont of werkt, neemt de emotionele waarde toe. Maar, wat is jouw huis of bedrijfspand nu echt waard? Los van de emotionele waarde. Dat hangt sterk af van wie het vraagt. Banken, beleggingsmaatschappijen, notarissen, bedrijven; ze hebben allemaal een ander waardeoordeel.

Wij gaan altijd voor kwaliteit en dat geldt dus ook voor onze taxaties. Als gecertificeerde Register Makelaars Taxateurs leveren wij altijd een gevalideerd taxatierapport. Gevalideerd wil zeggen dat het voldoet aan bepaalde kwaliteitseisen opgesteld door een onafhankelijk validatie-instituut (zoals het NRVT en NWWI).

Taxatie aanvragen

Direct een taxatierapport aanvragen?

Ben je er al over uit waarom je een taxatierapport wilt? Laat in een paar simpele stappen jouw gegevens achter en er wordt spoedig contact met je opgenomen. Zo snel kan het gaan.

Taxatie huis of bedrijfspand jongewaard heemskerk

Meteen een afspraak maken?

Bel met een van onze taxateurs

Onze taxateurs Maurice en Mark staan voor je klaar als je een gevalideerd taxatierapport nodig hebt. Bel of mail ons gerust, we beantwoorden graag al je vragen.

Snel een taxatie aanvragen