Plattegronden Plattegronden (4) 360 graden foto's Virtuele tour

Keizerstraat 10

1781 GG Den Helder

Maisonette met 4 slaapkamers, groot dakterras op het zuidwesten en royale garage!

Ruime maisonette met potentieel gelegen in het hart van Den Helder. Deze woning, hoewel gedateerd, biedt een fantastische kans om een persoonlijke stempel te drukken en een droomhuis te creëren.

De voordeur bereik je via een steeg, toegankelijk vanuit zowel de Keizerstraat als de achtergelegen Kerkstraat. Je komt binnen in een hal met meterkast en een trap die leidt naar de woonverdieping....

De ruime overloop op de woonverdieping biedt toegang tot een voorraadkast, een apart toilet en een keuken die wacht op een frisse update. De woonkamer is royaal en licht en v.v. openslaande deuren naar een zonnig dakterras. Het dakterras is op het zuidwesten gelegen en perfect voor ontspanning en vermaak. Daarnaast is het terras voorzien van een berging.

Op de tweede verdieping bevinden zich 4 slaapkamers en een badkamer met een tweede toilet, wastafel en ligbad. De grote slaapkamer heeft een balkon op het zuidwesten.

Achter de woning ligt een riante garage van maar liefst 31m2, compleet met een loopdeur aan de zijkant en een elektrische overheaddeur aan de voorzijde. Naast het parkeren van een auto biedt deze garage voldoende ruimte voor fietsen en opslag.

Met een centrale ligging nabij winkels, scholen en openbaar vervoer, biedt Keizerstraat 10 alle voordelen van het stadsleven binnen handbereik.

Neem vandaag nog contact met ons op om een bezichtiging te regelen en ontdek de mogelijkheden die deze woning te bieden heeft!

- Energielabel E
- Groot dakterras op het zuidwesten
- Grote garage garage met voldoende ruimte voor een auto, fietsen en opslag
- Servicekosten € 247 per maand

Interesse in dit huis? Maak een afspraak voor een bezichtiging of schakel direct uw eigen NVM-aankoopmakelaar in. Uw NVM-aankoopmakelaar komt op voor úw belang en bespaar je tijd, geld en zorgen.

25-04-2024

Bestaande bouw , bouwjaar 1945
Appartement
Plat dak (bitumineuze dakbedekking)