Plattegronden Plattegronden (3) 360 graden foto's Virtuele tour

Dijkstraat 31

1779 CJ Den Oever

Opknapwoning met potentieel - Ideaal voor starters en handige klussers!

Deze gezellige tussenwoning staat te popelen om omgetoverd te worden tot een waar paleisje! Gelegen in een kindvriendelijke buurt en een rustige straat, biedt deze woning een uitstekende kans voor starters en klussers met visie.

Opknapwoning met potentieel - Ideaal voor starters en handige klussers!

Bij binnenkomst tref je de hal met meterkast. De woonkamer, is straatgericht en heeft een open trap naar de verdieping. De keuken, gelegen in de uitbouw, heeft openslaande deuren naar de tuin. Aangrenzend aan de keuken bevinden zich de bijkeuken, met toiletruimte, en de badkamer, compleet met bad, wastafel en handdoekradiator.

De tuin leidt naar een aangebouwde berging met cv-ketel (Intergas, 2023), gevolgd door een extra ruime garage van 28m2. Achter de garage vind je een eigen parkeerplaats, zodat je altijd gemakkelijk je auto kwijt kunt.

Op de verdieping bevinden zich 3 slaapkamers en een wastafel op de overloop. Via een vlizotrap heb je toegang tot de bergzolder.

De ligging van deze woning is ideaal, met gemakkelijke toegang tot de uitvalswegen A7 en N99. Bovendien bevindt het zich op loopafstand van de vissershaven, de molen, de prachtige Waddenzee en het gezellige dorpscentrum. Een plek waar je het beste van beide werelden hebt: rust en bereikbaarheid.

Ben jij klaar om van dit knusse huis jouw droomhuis te maken? Neem dan snel contact met ons op voor meer informatie of een bezichtiging!

- Energielabel D
- Grote garage van maar liefst 28 m2
- Deels voorzien van kunststof kozijnen
- Dakbedekking garage, berging & badkamer vernieuwd in 2020

Interesse in dit huis? Maak een afspraak voor een bezichtiging of schakel direct uw eigen NVM-aankoopmakelaar in. Uw NVM-aankoopmakelaar komt op voor úw belang en bespaart u tijd, geld en zorgen.

04-04-2024
Onder bod

Eengezinswoning , tussenwoning
Bestaande bouw , bouwjaar 1930