Plattegronden Plattegronden (3) 360 graden foto's Virtuele tour

Janzenstraat 53

1781 RB Den Helder

Wauw! Dit is je kans, authentiek, instap klaar en nog duurzaam ook!

Ontdek de charme van deze monumentale woning gelegen in een gezellige autovrije straat. Vorig jaar volledig gerenoveerd, geniet je van modern comfort met behoud van authentieke elementen. Hier kan je je spullen neerzetten en direct wonen!

Wauw! Dit is je kans, authentiek, instap klaar en nog duurzaam ook!

Via de voordeur kom je binnen in de hal voorzien van de meterkast en een handige trapkast waar zich de pomp van de vloerverwarming bevindt. De imposante hoogte van de woonkamer laat direct een blijvende indruk achter. De woning is voorzien van een nieuwe geïsoleerde betonvloer met vloerverwarming en een prachtige PVC visgraat vloer. De plafonds zijn voorzien van spotjes en een lichtstraat, waardoor natuurlijk licht de ruimte verrijkt.

De voorkamer bereik je via de prachtige ensuite deuren, deze ruimte is ideaal als bijvoorbeeld werkruimte, speelkamer, eetkamer of misschien wel een televisiehoek. De keuken aan de achterzijde van de woning is volledig uitgerust met een koel-vriescombinatie, vaatwasser, gaskookplaat, afzuigkap en oven. Via de keuken bereik je de hal met cv-ketel (Intergas 2018) en toegang tot het toilet met wasmachine aansluiting.

Openslaande deuren leiden naar de gezellige achtertuin met een ruime berging en een handige achterom. De zonnige ligging op het zuidwesten maakt de tuin een ideale plek om te ontspannen en te genieten van de buitenruimte.

Op de verdieping word je verrast door prachtige authentieke balken, waar de charme van de woning voortgezet wordt. Hier vind je twee ruime kamers en een moderne badkamer met inloopdouche, toilet en wastafelmeubel.

De perfecte ligging van deze woning biedt alle gemakken binnen handbereik, met voorzieningen, het centrum en het station op loopafstand. Kortom, deze woning ademt sfeer en biedt een unieke combinatie van comfort, karakter en locatie. Maak snel een afspraak voor een bezichtiging en ontdek je nieuwe thuis in Janzenstraat 53!

Bijzonderheden:
- Energielabel A
- Gemeentelijk monument
- Vorig jaar gerenoveerd, dus volledig instap klaar!

Interesse in dit huis? Maak een afspraak voor een bezichtiging of schakel direct uw eigen NVM-aankoopmakelaar in. Uw NVM-aankoopmakelaar komt op voor úw belang en bespaar je tijd, geld en zorgen.

17-04-2024
Onder bod

Eengezinswoning , tussenwoning
Bestaande bouw , bouwjaar 1909