Industrieweg 28 E

1785 AG Den Helder
€ 149.950

BoatexPlaza bestaat uit degelijke, nieuw te bouwen moderne opslag units. Boatexplaza is centraal gelegen op een fraaie locatie in de Boatex, naast het Snookercentrum!
Een unieke kans voor mensen die in de buurt wonen. Door de centrale ligging nabij de bedrijvigheid van Westoever en de goede bereikbaarheid zijn het voor de dienstverlenende bedrijvigheid ook prima units.

Boatex Projectontwikkeling B.V. laat deze gaat 9 units bouwen, de units zijn circa 81,3 m² BVO groot en de hoekunits zijn circa 83,5 m² BVO groot.
De units krijgen géén gasaansluiting, wel elektra en water door middel van tussenmeters en een eigen rioolaansluiting.
Het complex krijgt een buitenterrein van 12,40meter diep wat zal worden voorzien van toplaag van asfalt.
Het buitenterrein heeft een hekwerk en krijgt een elektrische schuifpoort(op afstand te bedienen).

De multifunctionele units worden gebouwd op de bestaande fundering en er komt een nieuwe geschoorde staalconstructie met stalengordingen, windverbanden etc.,
Het dak wordt gemaakt van een geprofileerde metaalplaat op stalen onderconstructie(dakconstructie geschikt voor het plaatsen van zonnepanelen).
De units worden gebouwd op de bestaande betonvloer welke wordt opgedikt met een nieuwe afwerkvloer van beton.
Alle units krijgen een meterkast met tussenmeters voor elektra en water, tevens krijgen ze metalen
geïsoleerde overheaddeuren(3,45m breed x 3,20m hoog) en een separate loopdeur.
De binnenbladen zijn sandwichplaten met een Rc waarde van 2,5. Het buitenblad is metselwerk.
De maximale vloerbelasting is circa 1.000 kg p/m2

Alle units zijn 5,43 meter breed aan de binnenzijde en hebben een lengte van 14,23 meter:

Koopsommen: € 149.950 Exclusief BTW VON.

Heeft u interesse? Neem contact op met ons kantoor 0223-612230 of info@jongewaardheemskerk.nl
Projectwebsite: https://Boatexplaza.nl/

Prijs:
€ 149.950
05-10-2023

Nieuwbouw

Bedrijfshal vrije hoogte:
485 cm
Bedrijfshal vrije vloerbelasting:
1000 kg

Het terrein wordt aangelegd met o.a. openbare parkeerplaatsen en een afgesloten binnenruimte met twee elektrische toegangspoorten.

In woonwijk
Jongewaard Heemskerk 0223 - 612 230