Plattegronden Plattegrond (1)

Het Arsenaal 44 24

1781 XR Den Helder
Overige Overige

Op de begane grond is een ruimtebox beschikbaar gekomen. Het is een van de 174 ruimteboxen die aan de rand van het industrieterrein Westoever staan.
Het complex heet Ruimteplan en de boxen zijn bereikbaar via de Handelskade of via de Burgemeester Houwingsingel.
Een goede bereikbaarheid met welk vervoermiddel dan ook. Het complex ligt centraal tussen de drie woonwijken, De Boatex, Vogelbuurt en de Schooten.
De ruimteboxen lenen zich voor verschillende doeleinden. Van opslag van ...

De ruimteboxen lenen zich voor verschillende doeleinden. Van opslag van spullen, voorraad tot stalling van uw oldtimer, caravan, camper of boot.
De box wordt afgesloten met een grote sectionaal deur. En gehele verdieping is afgesloten doormiddel van een elektrisch schuifhek welke voor de flauwe hellingbaan staat.
De oppervlakte van de box is circa 31 m²(ca. 9,65m diep x ca. 3,20breed en ca. 4,40hoog).

Koopsom € 49.500,= kosten koper(geen btw van toepassing).
De maandelijkse bijdrage aan de VVE is ca € 45,= incl. voorschot elektra.

Interesse neem contact op met Jongewaard Heemskerk NVM Makelaars 0223-612230!

Onder bod
03-11-2023