Baljuwstraat 17 H

1785 SB Den Helder
€ 285.000 k.k. Excl. btw
Huurprijs n.o.t.k.

FRM Tegelwerk gaat verhuizen en daardoor komt dit mooie bedrijfspand beschikbaar!

In totaal ± 280m² wat is onderverdeeld in een grote showroom met toilet en een groot kantoor en inpakruimten aan de achterzijde.

De bestemming is "Centrum" dat inhoud in dat er een winkel van gemaakt mag worden(detailhandel), dienstverlening, kantoren, maatschappelijke voorzieningen zijn allemaal toegestaan.

Oorspronkelijk waren dit twee panden en is er een van ge...

Oorspronkelijk waren dit twee panden en is er een van gemaakt, in totaal bijna 13 meter front met twee loopdeuren en een dubbele deur als entree, aan de achterzijde zit een nooduitgang. Vroeger zaten er twee grote overheaddeuren in en nu zijner glazen puien van gemaakt. Het pand heeft een mooi ruim toilet met wastafelmeubel, een grote showroom met ledverlichting en infra roodpanelen(verwarming). De opstellingen van de tegels en badkamers etc. worden door de verkoper verwijderd. Het opleveringsniveau is bespreekbaar.
Verder staan er diverse wanden in en is er een indeling met achterin een grote kantoorruimte met een keukenblok, inclusief verlichting, infrarood panelen en er is een vliering voor bergruimte.

Aanvaarding in overleg medio september 2024.

Heeft u interesse in dit mooie bedrijfspand? neem dan contact op met ons kantoor 0223-612230 of info@jongewaardheemskerk.nl

Vraagprijs:
€ 285.000 k.k. Excl. btw