Sportlaan 32

1782 ND Den Helder
€ 800 p.m. Excl. btw
Kantoorruimte Kantoorruimte

Centraal gelegen binnen de Linie van Den Helder wordt door Fysiotherapie en Trainingscentrum De Linie een bedrijfs-/kantoor-/praktijkruimte aangeboden van ± .....m² groot.
De twee behandelkamers liggen naast de logopediepraktijk en naast Tandstudio Bart.
De bestemming is dienstverlening.
Nabij het centrum van Den Helder gelegen aan de Linie en naast Triade.

De bestemming is dienstverlening.
Nabij het centrum van Den Helder gelegen aan de Linie en naast Triade.

De locatie is goed bereikbaar met de auto, fiets en het openbaar vervoer en heeft een gedeelde parkeergelegenheid op het eigen terrein van Fysiotherapie en Trainingscentrum De Linie.

De bedrijfsruimte bestaat uit twee ruime behandelkamers van circa 17 m², een gezamenlijke wachtruimte en gemeenschappelijk gebruik van toilet.

Aanvaarding in overleg op korte termijn.

€ 800 p.m. Excl. btw
08-04-2024

1958
Kantoorruimte

KANTOORRUIMTE
Flexplekken:

Eigen parkeerterrein voor de deur en voldoende parkeerruimte langs de openbare weg.

In woonwijk