Luchthavenweg 6 A

1786 PP Den Helder
Huurprijs n.o.t.k.
Kantoorruimte Kantoorruimte

Aan de Luchthaven gelegen staat deze turn-key kantoorruimte te huur. Er is ± 444 m² beschikbaar op de begane grond en ± 146 m² op de tweede verdieping met een prachtig uitzicht over het vliegveld en de kantoorruimten zijn gedeeltelijk voorzien van airco, kabel- en elektragoten, systeemplafond met verlichting, lamellen en vloerbedekking.
Iedere etage heeft een dubbele toiletgroep en een gezamenlijke pantry. Via de lift of het trappenhuis zijn de etages te bereiken.
Bij deze kantoorrui...

Bij deze kantoorruimte horen ook aantal parkeerplaatsen.

Huurprijs: € n.o.t.k per m² / jaar.
Voorschot servicekosten € 35,00 per m² per jaar.

Aanvaarding per direct.

Huurprijs n.o.t.k.