Handelsweg 4

1785 AE Den Helder
Huurprijs n.o.t.k.
Bedrijfsruimte Bedrijfsruimte

Prachtige grote loodsruimte op de Handelsweg 4 met lichtstraten, grote overheaddeuren, groot buitenterrein en twee grote bovenloopkranen(10 ton).
Het betreft 1.400m² BVO aan bedrijfsruimte, de ruimte is voorzien van een zeer zwaar belastbare betonvloer, met waar afwatering is aangebracht. De hoogte in het pand is ongeveer 6,5 meter.

Het geheel is voorzien van 3 grote elektrische overheaddeuren van 7 meter breed en 5 meter hoog, 3 lichtstraten, 3 loopdeuren, een kantoor met deuren naar beide loodsen, twee toiletten en een urinoir, 2 x een heater, brandmeldinstallatie, brandwerende opslagkasten met afzuiging, persluchtleidingen en een groot buitenterrein van circa 1.000m² welke wordt afgesloten door een grote poort.

Het is mogelijk om het pand op te delen, het eerste deel bestaat uit 512m² NVO en het grootste gedeelte is 854m² NVO.

Deze bedrijfsruimte kan ook worden gehuurd in combinatie met het kantoorgebouw aan de Nijverheidsweg 4a of een gedeelte ervan.

Het is gelegen op het bedrijventerrein Westoever dichtbij het Ravelijncenter en op geringe afstand van het centrum van Den Helder.

Heeft u interesse in een deel of in het geheel, neem contact op met ons kantoor voor een afspraak.

Aanvaarding in overleg op korte termijn.

Huurprijs n.o.t.k.
10-04-2024