Drs. F. Bijlweg 5

1784 MC Den Helder
€ 126 per m² p.j. Excl. btw
Kantoorruimte Kantoorruimte

In dit mooie kantoorgebouw zijn diverse kantoren te huur, 4 kantoren op de begane grond en 1 kantoor op de 1e verdieping.
In totaal is er ± 188,64m² BVO beschikbaar, in deze vierkante meters zit een opslag voor de algemene ruimten.
Een keurige gezamenlijke entree op begane grond met een ontvangstruimte en een prachtige trappartij naar de 1e verdieping.

Alle kantoren zijn voorzien van een systeemplafond met verlichting, vloerbedekking en kabelgoten, zonwering en van een airco.
De pantry's, de toiletten en de kantine zijn voor gemeenschappelijk gebruik.

In het verzamel gebouw zijn reeds gevestigd: Notarissencombinatie Den Helder, A&A Adviespartners, Heikens Human Capital B.V. etc.

INDELING: entree begane grond, aan de linkerzijde toegang tot een aantal kantoren en in de grote ontvangstruimte staat een mooie brede trappartij naar de verdieping, rondom de vide een ruime gang naar de kantoren en een dubbele toiletgroep.

LIGGING: Centraal gelegen nabij Politiebureau, Brandweer, Scholen aan Zee, diverse kerken, tennisbanen en een bushalte voor de deur.

Standaard ROZ huurovereenkomst + Alg. Bepalingen.

Te aanvaarden per direct.

€ 126 per m² p.j. Excl. btw
19-04-2024

Kantoorruimte

Voldoende aanwezig gratis parkeren aanwezig, deel aan de achterzijde voor personeel en aan de voorzijde ook voor klanten.

Kantorenpark