Plattegronden Plattegronden (2) 360 graden foto's Virtuele tour

Doorzwin 2624

1788 KX Julianadorp

Inpakken en wegwezen!

Geen zin om te klussen? Deze leuke, lichte en moderne instapklare woning is keurig onderhouden en is rustig gelegen aan het water in een autovrij hofje.

Inpakken en wegwezen!

Bij binnenkomst in de hal valt het lichte interieur meteen op. In de hal tref je de meterkast, het moderne toilet en de trap naar de eerste verdieping. De berging is vanaf buiten te betreden. De lichte en sfeervolle woonkamer is tuingericht en heeft een mooi uitzicht over het water. De keuken aan de voorzijde is voorzien van een koelvriescombinatie, vaatwasser, 5-pits gasstel, combi-oven en afzuigkap. Onder de trap bevindt zich een handige trapkast.

Op de verdieping vind je de drie slaapkamers en de badkamer. Aan de achterzijde van de woning tref je twee slaapkamers met een groot dakraam en bergruimte. De derde slaapkamer bevindt zich aan de voorzijde naast de badkamer. De badkamer is voorzien van een inloopdouche, toilet en wastafel. De cv-ketel en de aansluiting voor het witgoed bevinden zich in de vaste kast op de overloop.

De heerlijke tuin is gelegen op het oosten, is keurig aangelegd en voorzien van borders met beplanting. Zie jij jezelf hier al lekker zitten deze zomer, aan het water in de zon? Neem dan snel contact op voor een bezichtiging!

- Energielabel C
- 2018 beschoeiing en steiger vernieuwd
- 2021 toilet vernieuwd
- 2023 Airco (ter overname)

Interesse in dit huis? Maak een afspraak voor een bezichtiging of schakel direct uw eigen NVM-aankoopmakelaar in. Uw NVM-aankoopmakelaar komt op voor úw belang en bespaart u tijd, geld en zorgen.

07-03-2024
Verkocht

Eengezinswoning , tussenwoning
Bestaande bouw , bouwjaar 1981