Plattegronden Plattegrond (1)

A+++

2/1 kapwoning in nieuwbouwwijk Willem Alexanderhof, Binnenkort start de bouw

2/1 kapwoning in nieuwbouwwijk Willem Alexanderhof, Binnenkort start de bouw

Woningtype E in fase 5 is een royale twee-onder-een-kapwoning met aangebouwde berging. Op de begane grond is een woonkamer met open keuken aan de achterzijde. In de hal bevindt zich een toilet. Op de eerste verdieping zijn drie ruime slaapkamers en een badkamer met douche en toilet. Op de zolderverdieping kan optioneel een 4e slaapkamer worden gerealiseerd. Alle bouwnummers hebben een parkeerplaats op eigen terrein. Dit type is standaard voorzien van een achteruitbouw van 2,4 meter. De inhoud komt daarmee op 632 m3 en de woonoppervlakte op 159m2.
Er is veel keuzevrijheid in uitbreidingsmogelijkheden, de afwerking en extra opties.

Het grote voordeel van nieuwbouw is dat de woningen zeer energiezuinig zijn en gasloos. Met de hoge energieprijzen is dat heel fijn. De woningen in fase 5 worden volgens de BENG-norm gebouwd. Dat is de afkorting van Bijna Energie Neutraal Gebouw. Alle woningen krijgen energie- label A+++. Door hoogwaardige isolatie, PV-panelen, een douchewater-WTW en een lucht/water warmtepompsysteem hebben de woningen lage energiekosten. Voor dit systeem hebben alle woningen vloerverwarming. In overleg met de installateur kan het duurzaamheids- en energiezuinigheidspakket nog verder worden uitgebreid.

Koopsom:
€ 465.000 v.o.n.
29-03-2023
Verkocht

Eengezinswoning , twee onder een kapwoning
Nieuwbouw , bouwjaar 2023
Zadeldak (pannen)

Overige inpandige ruimte:

toilet, douche, wastafel

A+++
Volledig geisoleerd
Vloerverwarming geheel en warmtepomp
Elektrische boiler eigendom

In woonwijk
Uitstekend
Uitstekend
Tuin rondom
Aan te leggen

Aangebouwde stenen berging

Geen garage
Op eigen terrein

Nieuw Molenplein fase 2!

Vanaf nu beschikbaar. Nieuwbouw op een prachtige locatie.

Bekijk de beschikbare woningen hier!