Plattegronden Plattegronden (3) 360 graden foto's Virtuele tour

Loodsgracht 48

1781 KN Den Helder

** Openhuis vrijdag 22 maart van 16:30 tot 17:30 uur, meld je aan via info@jongewaardheemskerk.nl of 0223-612230 **

Unieke Kans: Monumentaal Pand aan de Loodsgracht 48!

Ben jij klaar voor een unieke uitdaging? Dan is dit jouw kans om een prachtig monumentaal pand nieuw leven in te blazen! Gelegen aan Loodsgracht 48, biedt dit pand een indrukwekkende 223 m² aan woonoppervlakte, klaar om getransformeerd te worden.

Dit bijzondere pand ademt geschiedenis en kar...

Unieke Kans: Monumentaal Pand aan de Loodsgracht 48!

Dit bijzondere pand ademt geschiedenis en karakter, met tal van authentieke details die wachten om te worden hersteld tot hun oorspronkelijke glorie. Hoewel het pand op dit moment flink verwaarloosd is, schittert het nog steeds met zijn onmiskenbare charme.

We begrijpen dat dit geen klein project is. Het pand is in slechte staat, heeft enige tijd afgesloten gelegen van gas, water en elektra en wordt verkocht in zijn huidige staat, met een "as is where is" clausule. Maar voor degenen die niet terugschrikken voor een uitdaging, biedt dit een zeldzame kans om een uniek stukje erfgoed te herstellen en te transformeren.

Dus, ben jij de aanpakker die we zoeken? Ben je klaar om je handen uit de mouwen te steken en dit monumentale pand te laten stralen als nooit tevoren?

Neem vandaag nog contact met ons op en maak van Loodsgracht 48 jouw nieuwe project!

- Gemeentelijk monument
- 223 m2 woonoppervlakte
- Energielabel G
- Tuin op het zuiden

Interesse in dit huis? Schrijf je in voor het openhuis via info@jongewaardheemskerk.nl of schakel direct jouw eigen NVM-aankoopmakelaar in. Uw NVM-aankoopmakelaar komt op voor jouw belang en bespaart tijd, geld en zorgen.

14-03-2024
Onder bod

Grachtenpand , tussenwoning
Bestaande bouw , bouwjaar 1910