Plattegronden Plattegronden (3) 360 graden foto's Virtuele tour

Jekerstraat 12

1784 DL Den Helder

Bieden vanaf prijs: € 360.000,- k.k. **

Riante bungalow met maar liefst 4 slaapkamers!

Bieden vanaf prijs: € 360.000,- k.k. **

Riante bungalow met maar liefst 4 slaapkamers!

Je betreedt deze gelijkvloerse woning via de entree aan de voorzijde, waar je binnenkomt in het tochtportaal met toegang tot de meterkast en een handige bergkast. Via een 2e hal bereik je de ruime en lichte woonkamer met sfeervolle open haard en de moderne open keuken welke is uitgerust met diverse inbouwapparatuur. De woonkamer heeft elektrische rolluiken, ideaal op hete dagen of gewoon om de kamer te verduisteren.

Aangrenzend aan de keuken vind je de ruime serre met een glazen wand, die een overvloed aan natuurlijk licht binnenlaat. Via de schuifpui in de serre bereik je het achterplaatsje op het zuidwesten. Hier geniet je in alle privacy van de zon en de buitenlucht.

De woning heeft 4 slaapkamers waarvan de 3 slaapkamers aan de voorzijde zijn voorzien van elektrische rolluiken. De badkamer heeft een inloopdouche, een wastafelmeubel en er is een apart toilet beschikbaar voor extra gemak. Een aparte kast biedt ruimte voor zowel de wasmachine als de droger.

De garage bevindt zich op ca. 20 meter afstand schuin tegenover de woning en is voorzien een elektrische deur.

- Bungalow met 4 slaapkamers
- Energielabel B
- Gehele woning voorzijn van HR++ glas
- 10 zonnepanelen
- Rolluiken rondom
- Garage met elektra

** Met een vanaf prijs wordt bedoeld dat u vanaf dit bedrag kunt bieden op deze woning. Lagere biedingen worden dan ook niet geaccepteerd. Bij een traditionele verkoop wordt gewerkt met een vraagprijs.
Bij een vraagprijs wordt juist vaak een lager bod dan de vraagprijs uitgebracht.

Interesse in dit huis? Maak een afspraak voor een bezichtiging of schakel direct uw eigen NVM-aankoopmakelaar in. Uw NVM-aankoopmakelaar komt op voor úw belang en bespaart u tijd, geld en zorgen.

23-11-2023
Verkocht

Bungalow , tussenwoning
Bestaande bouw , bouwjaar 1970