De diensten van Jongewaard Heemskerk

Onze diensten

Onze dienstverlening staat als een huis, ons team werkt als een geoliede machine om voor jou het beste resultaat te behalen. Wij vinden het belangrijk om jou op alle gebieden die te maken hebben met het aan- of verkopen van een woning te kunnen ontzorgen. Onze deskundigheid, nuchterheid en passie voor het vak maken hier het verschil!

Wil jij jouw woning verkopen in Den Helder, Julianadorp en omgeving? De deskundige en ervaren makelaars van Jongewaard en Heemskerk helpen je graag met het vinden van de perfecte match.

Meer lezen

Benieuwd naar de waarde van jouw huis? Wij komen graag langs om deze te berekenen en je te voorzien van tips voor de verkoop van je huis. Uiteraard is de waardebepaling altijd vrijblijvend.

Meer lezen

Wil je binnen 2 minuten weten wat jouw huis waard is? Bereken het gemakkelijk thuis op de bank of waar je ook maar bent. De waarde-indicatie verschijnt direct in je mailbox.

Meer lezen

Als aankoopmakelaar is het ons doel dat jij je droomhuis vindt én kunt kopen. Het is een grote stap en er komt heel wat bij kijken. Wij begeleiden en adviseren je graag bij de grootste aankoop van je leven.

Meer lezen

Ben je op zoek naar een woning in Den Helder, Julianadorp en omstreken? Schrijf je in en ontvang het aanbod passend bij jouw wensen in je mailbox.

Meer lezen

Heb jij een taxatie nodig voor jouw nieuwe woning of je bedrijfspand? Bij ons staat kwaliteit altijd op nummer 1. Als gecertificeerde Register Makelaars Taxateurs leveren wij altijd een gevalideerd taxatierapport.

Meer lezen

Wil jij verhuizen maar weet je niet of dat op dit moment een goed plan is? Dat snappen wij! Ga je eerst kopen, of eerst verkopen? Wij denken graag met je mee over de beste manier voor jouw situatie.

Meer lezen

Wil je meer informatie over één van onze diensten?

Neem vrijblijvend contact met ons op, we maken graag kennis met je.