Energieweg 1 A D

1785 AD Den Helder
Bedrijfsruimte Bedrijfsruimte

De gevelbeplating is vernieuwd en deze loods is klaar voor gebruik! De locatie op Westoever is ideaal, centraal gelegen en perfect voor iedere ondernemer.

De bestaande loods is opgedeeld in diverse units en er is nog een loods beschikbaar van circa 170m² BVO. De unit staat op eigen grond en tevens wordt je gezamenlijk eigenaar van het voorterrein welke afgesloten wordt door een elektrische poort.

De bedrijfsunit heeft een nieuwe elektrische overheaddeur, de gevelbeplati...

De bedrijfsunit heeft een nieuwe elektrische overheaddeur, de gevelbeplating is vernieuwd, een eigen separate loopdeur, een eigen meterkast met elektra(dmv een tussenmeter) en water(eigen meter) en een eigen rioolaansluiting. De unit is voorzien van nieuwe brandwerende scheidingswanden en de unit heeft daglicht door de grote lichtstraat. De achterwand en voorzijde is netjes licht gespoten en verder wordt de loods casco worden opgeleverd.

Kortom een mooie bedrijfsloods op een prachtige centrale locatie!

Heeft u interesse, neem dan contact op met ons kantoor!

Oplevering: per direct.

05-10-2023