Van der Sterrweg 10 H

1784 NR Den Helder
€ 950 p.m. Excl. btw
Kantoorruimte Kantoorruimte

Te huur op de 1e verdieping voorzien van een kantine met luxe keuken/vergaderruimte/2 ruime kantoren, hal-/wachtruimte, een eigen entree en trapopgang! Gelegen op het bedrijvenpark De Dogger aan de van der Sterrweg 10 H te Den Helder.

De bovenverdieping is helemaal gereed gemaakt, volledig afgewerkt, voorzien van plavuizenvloeren, twee grote kantoren aan de achterzijde, een mooie grote vergaderruimte in het midden, allen voorzien van systeemplafond en ledverlichting, de ruimte ervoor is een ruime hal-/wachtruimte, aangrenzend een luxe toilet en aan de voorzijde is een grote kantine/keuken met mooie luxe inbouwkeuken voorzien van inbouwapparatuur(o.a. een close in boiler, koelkast, combimagnetron, inductiekookplaat, afzuigkap, vaatwasser en spoelbak).

Begane grond een eigen entree circa 6m² en 1e verdieping circa 115m² GO.

De loods-/bedrijfsruimte is in gebruik bij de eigenaar/verhuurder en hoort er niet bij.

De verdieping is voorzien van grote raampartijen aan de voor- en achterzijde en is prachtig ingericht, de meubels zijn eventueel erbij te huren.

De locatie is centraal tussen het centrum van Den Helder en Julianadorp, met op loopafstand treinstation Den Helder Zuid en een bushalte.

Goede bereikbaarheid en prima gelegen nabij de uitvalswegen. Op het bedrijven terrein zitten diverse bedrijven.
Voor de unit bevinden zich gezamenlijke parkeerplaatsen op eigen terrein.

Aanvaarding per direct.

€ 950 p.m. Excl. btw