Plattegronden Plattegronden (2)

€ 98.000 per jaar Excl. btw
Winkelruimte Winkelruimte

Te huur:

In verband met het faillissement van BCC is dit ruime winkelpand op GDV/ PDV locatie Ravelijncenter beschikbaar voor uw winkel!

Het pand is strategisch gelegen, omgeven door diverse detailhandelzaken en winkelketens zoals Jysk, Wilms keukens-badkamers-installatietechniek, Action, Gamma, Beter Bed, LeenBakker, Kwantum en Praxis.

Te huur:

Ook zijn winkels als Faunaland XL Koningsvis, Van Brederode woninginrichting en De Schakel Slapen & Wonen op korte afstand gelegen, evenals keukenwinkels als iKook en Grando.

Het totaal oppervlak is 1.502 m² vvo en is als volgt verdeeld:
Het winkelpand beschikt over circa 1.285 m² aan winkelruimte op de begane grond, inclusief een magazijn van circa 108 m² aan de achterzijde. Het magazijn is voorzien van een elektrische overheaddeur.

Een vaste trap leidt naar de verdieping, waar aan de rechterzijde een toiletgroep en kantine zijn gesitueerd alsmede een kantoor.
Aan de linkerzijde bevindt zich een extra magazijn. De verdieping biedt een totale oppervlakte van circa 217 m².

Dit veelzijdige winkelpand biedt uitstekende mogelijkheden voor diverse bedrijfsactiviteiten, mede dankzij de gunstige ligging te midden van bekende winkelketens.

Tevens beschikt het winkelpand over een energielabel A++!

Informeer nu naar de mogelijkheden of maak een afspraak ter bezichtiging, wij leiden u graag rond en bespreken de mogelijkheden.

€ 98.000 per jaar Excl. btw
06-02-2024