Ravelijncenter 2

1785 LX Den Helder
Huurprijs n.o.t.k.
Winkelruimte Winkelruimte

Door het vertrek van Carpet Right en de verhuur van een deel aan de Schootenweg kant blijft er een prachtige winkelruimte van 280m² beschikbaar op het Ravelijncenter te Den Helder! Op de tekening is het winkelruimte 1.

Gelegen op een hoek, naast de Schakel Slapen & Wonen en tegenover de Praxis en Van Brederode Woninginrichting.
De winkel is in totaal ± 280m² groot en is gelegen op de begane grond. Naar het parkeerterrein heeft de winkel een front van ± 28 meter.

De winkel is gedeeltelijk voorzien van verlichting. Er is een meterkast en het voorste gedeelte is voorzien van een systeemplafond met verlichting. Er zal een nieuw toilet worden gerealiseerd.

Het pand is omgeven door diverse detailhandelzaken en winkelketens zoals o.a. Jysk, Wilms keukens-badkamers-installatietechniek, Action, Gamma, Beter Bed, LeenBakker, Kwantum en Praxis. Ook zijn winkels als Faunaland XL Koningsvis, Buijtendijk B.V., op korte afstand gelegen, evenals keukenwinkels als iKook en Grando.

Aanvaarding in overleg.

Heeft u interesse in dit mooie winkelpand?
neem dan contact op met ons kantoor 0223-612230 of info@jongewaardheemskerk.nl

Huurprijs n.o.t.k.