Plattegronden Plattegronden (3)

1782 BL Den Helder
Huurprijs n.o.t.k.
Kantoorruimte Kantoorruimte

In het karakteristieke zakencentrum City House aan rotonde de Vijfsprong in het centrum van Den Helder is per direct een bedrijfsruimte op de begane grond van circa 210 m² beschikbaar voor uw bedrijf!

In totaal is ca. 635 m² aan bedrijfsruimte beschikbaar, verdeeld over drie vleugels van het pand.

De vleugel op de begane grond (voorheen deurwaarderskantoor van der Vleuten & van Hooff) kan opgedeeld worden in units van 85 m² (entree vanuit de centrale hal) en 125 m² (aparte buitenentree).

De overige ca. 425 m² op de 1e etage is verdeeld over twee vleugels (ad ca. 210 m²) met in de centrale hal een wachtruimte en een ontvangst balie / front office. De volledige 1e etage is na de verhuizing van GGZ Noord-Holland-Noord beschikbaar per 1 september a.s.

Het statige zakencentrum City House bevindt zich op steenworp afstand (ca. 200 m) van onder andere het centrale trein- en busstation en het stadscentrum. Het pand kijkt uit op toonaangevende gebouwen zoals de Helderse Watertoren en de Vijfsprong en biedt huisvesting aan een advocatenkantoor.

De centrale zichtlocatie biedt optimale mogelijkheden omtrent reclame, maar ook qua bereikbaarheid per eigen vervoer en/of het OV zijn de mogelijkheden uitstekend.

De nieuwe eigenaar is voornemens om het pand en het omliggende terrein te optimaliseren en moderniseren / verduurzamen; in overleg kan bezien worden hoe uw wensen in deze plannen kunnen worden verwerkt. Er kan vlot geschakeld worden gezien de relatie met aannemingsbedrijf L. v.d. Wal en Zn B.V. dat veel ervaring op dit vlak heeft. De nieuwe eigenaar treedt graag met u in overleg om tot een duurzame huisvesting van uw bedrijf te komen.

Indeling:

Bij binnenkomst via de dubbele glazen deuren betreed je de royale hal met lift en een vaste trap naar de 1e en 2e etage. Het authentieke karakter van het pand wordt o.a. gekenmerkt door de hoge glas en lood raampartijen.

Middenweg 168B:

De bedrijfsruimte Middenweg 168B bevindt zich op de begane grond, is ca. 210 m² groot en eventueel op te splitsen in 2 units; Direct na de eigen entree (vanuit de centrale hal en/of aan de zijkant van het pand) een balie en in het centrale deel diverse zitplekken, een kantoortuin is hier ook mogelijk.

Daarnaast zijn er verschillende ruimtes, waaronder een vergaderzaal, een aparte keuken, een toiletgroep met gescheiden toiletten, diverse separate kantoren voor rustige werkplekken en opbergruimte. Een deel van de kantoren heeft uitzicht op de watertoren / rotonde de Vijfsprong. Door de extra entree aan de zijkant van het pand is de bedrijfsruimte goed op te splitsen.

Een representatieve omgeving voor uw bedrijf die zowel functioneel als gastvrij is.

Middenweg 168C/D:

De eerste etage van het pand beslaat ongeveer 425 m² aan bedrijfsruimte verdeeld over de units 168C en 168D (eventueel ook separaat van elkaar beschikbaar);

Vanuit de centrale hal bereikt u per trap of lift een ontvangstbalie met back office. Halverwege de trap van het pand bevind zich een wachtruimte met prachtig uitzicht. De ontvangstbalie sluit aan weerszijden aan op de vleugels van het pand (unit 168C en unit 168D). Beide units zijn voorzien van verschillende kantoorruimten, een aparte toiletgroep met gescheiden toiletten, een aparte keuken en een buitentrap.

Een deel van de kantoren heeft uitzicht op de watertoren / rotonde de Vijfsprong. De units zijn voorzien van alle gebruikelijke gemakken en meer. De eerste etage biedt prachtige mogelijkheden voor reclame en huisvesting van uw bedrijf.

Buitenterrein/parkeren:

Aan de voorzijde van het pand liggen tuinen die het pand stature geven. Via de zijkant van het pand betreedt u de ca. 25 parkeerplekken aanwezig op eigen terrein. Direct achter het eigen parkeerterrein ligt een openbare parkeerplaats met nog eens 28 parkeerplekken, deze parkeerplaats is via de zijkant van het pand direct te bereiken. Ook is een overdekte Fietsenstalling aanwezig.

Is uw interesse gewekt? Neem dan contact met ons op voor een bezichtiging of nadere informatie.

Huurprijs overeen te komen.

Huurprijs n.o.t.k.
20-02-2024