Plattegronden Plattegrond (1)

Middenweg 161

€ 350 p.m. Vrij van btw
Kantoorruimte Kantoorruimte

De huurprijs voor het geheel: € 2.500,= per maand zonder btw exclusief gas/water en elektra.

Door de verhuizing van de Opvoedpoli is deze prachtige zichtlocatie onder de watertoren van Den Helder beschikbaar gekomen.

Op de hoek van de Polderweg met de Middenweg komt op de begane grond in totaal ± 350m² BVO aan kantoorruimte ten behoeve van o.a. de dienstverlening op korte termijn beschikbaar.
Het pand heeft een achteringang aan het parkeerterrein en een recht van ...

Het pand heeft een achteringang aan het parkeerterrein en een recht van overpad om te laden en te lossen.

Indeling: entree, elektrische deuren, hele royale ontvangstruimte, diverse aangrenzende kantoren / spreekkamers, kantine, magazijn, archiefruimten, sanitaire voorzieningen, keuken, werkkast en een achteruitgang naar het parkeerterrein.

Locatie: schuin tegenover het NS station, naast Univé, Noordstad en onder de Omring en diverse andere dienstverleners.

Gedeeltelijke verhuur:
kantoor grootte m² huurprijs all-in(inclusief gas water en elektra)
unit 1   12    € 350
unit 2   11    € 350
unit 3   11    € 350
unit 4   20    € 575
unit 5   20    € 575
unit 6   10    € 350
unit 7   21    € 575
unit 8   10    € 350
unit 9   22    € 600

Te aanvaarden per direct.

Is dit kantoorpand op deze locatie interessant voor uw bedrijf? Maak vrijblijvend een bezichtigingsafspraak met ons kantoor 0223-612230 of info@jongewaardheemskerk.nl.

€ 350 p.m. Vrij van btw
06-10-2023