Marsdiepstraat 389

1784 AH Den Helder
€ 950 p.m. Excl. btw
Winkelruimte Winkelruimte

Deze prachtige winkel aan de Marsdiepstraat waar voorheen Flair Modes in zat, is te huur!
De huidige inventaris van de winkel wordt verwijderd en de winkel wordt geheel leeg opgeleverd, maar verder is het een keurige strakke winkel met een mooi systeemplafond, een tegelvloer en gladde wanden.
Op een goede stand en in een perfecte staat van onderhoud. In totaal circa 171m² vloeroppervlak.

Een supermarkt of tokowinkel is niet toegestaan. Welke ondernemer wil deze prachtige winkel invullen?

De winkel is o.a. voorzien van een luxe systeemplafond, verlichting, tegelvloer, airco en verwarming, rolluiken, zonwering en achter in het pand een keuken/kantine met toilet, vaste kast met o.a. de CV ketel en een achteruitgang naar de Amerstraat.

Ligging: woonwijk Nieuw Den Helder, naast Kalkman vis, Gebr. Duijzer slagerij en tegenover Primera en de entree naar AH Bakkerij Dunselman, Kruidvat en Dekamarkt, nabij Comfort en Welzijn Kossen, slagerij Konijn, Opticien Pearl, etc.
In de directe omgeving zijn er voldoende parkeerplaatsen: o.a. voor het pand en op korte afstand onder de twee supermarkten een royale parkeergarage. Het parkeren is in deze wijk gratis.

De huurprijs van € 950,00 per maand is een ingroeihuur voor de eerste twee huurjaren, daarna zal de huurprijs worden verhoogd.

Aanvaarding is per direct.

€ 950 p.m. Excl. btw
29-08-2023