Plattegronden Plattegronden (4)

Verkoopprijs n.o.t.k.
Huurprijs n.o.t.k.
Kantoorruimte Kantoorruimte

Zowel te koop als te huur (huur tevens in delen) grootschalig (totaal ca. 1950m2) kantoor gebouw gelegen op bedrijventerrein aan de ingang van Den Helder Airport.

Inhoudsbeschrijving
Totaal ca. 1.950 m² VVO verdeeld over 4 lagen, met tuin, erf, parkeerplaatsen en overige aanhorigheden.

Begane grond : Entree, receptie, hal, lift en trappenhuis, diverse kantoren-/spreekkamers, kantine met
professionele keuken, toiletten, werkkast, serverruimte en fietsenstalli...

Inhoudsbeschrijving

professionele keuken, toiletten, werkkast, serverruimte en fietsenstalling.
1e verdieping : Hal, lift en trappenhuis, diverse kantoren-/spreekkamers, kantoortuin en toiletten. VERHUURD
2e verdieping : Hal, lift en trappenhuis, diverse kantoren-/spreekkamers, kantoortuin en toiletten.
3e verdieping : Hal, lift en trappenhuis, diverse kantoren-/spreekkamers, kantoortuin en toiletten.
4e verdieping : Technische ruimte.

Parkeren
Het buitenparkeerterrein biedt plaats voor 55 auto’s. De toegang wordt afgesloten door een slagboom welke vanuit de receptie bediend kan worden.
Vervolgens bestaat de mogelijkheid om de parkeergelegenheid met 46 plaatsen uit te breiden door het bestaande parkeerterrein van de luchthaven te huren.
Dit terrein vormt nu reeds één geheel met het eigen parkeerterrein.

Model overeenkomst
Model 2019 koopovereenkomst voor Bedrijfs-onroerend goed / Huurovereenkomst model 2015 ROZ kantoren/bedrijfsruimten

Opleveringsniveau
Het object is volledig thermisch en akoestisch geïsoleerd.

Installaties
Uitgebreide elektrische installatie, cv-installatie, mechanische ventilatie gecombineerd met een koolstoffilterinstallatie, topkoeling, 8 persoonslift, alarminstallatie, parkeertoeganginstallatie en een professionele keuken.
Voorts is het object onder andere voorzien van systeemplafonds met verlichtings-armaturen, scheidingswanden, kabelgoten en zonwering.

Bestemming
Kantoren en bedrijfsgebouwen ten behoeve van de luchthaven. Bij twijfel over het toestaan van uw bedrijfsvoering adviseren wij u contact op te nemen met de Gemeente Den Helder.

Bereikbaarheid
Het object is gelegen op een kleinschalig bedrijventerrein bij de ingang van Den Helder Airport. Via de N250 is het object goed bereikbaar per auto. De luchthaven van Den Helder is zich sterk aan het ontwikkelen, de mogelijkheden voor zakelijke vluchten nemen toe en de helihaven is de grootste van Noordwest Europa.

Gemeente: Den Helder.
Sectie: C.
Nummer: 11901.
Grootte: 24 are en 63 centiare.

Zekerheidstelling
Een bankgarantie ter grootte van 10% van de koopsom, te vermeerderen met BTW.

Aanvaarding
per direct.

Voorbehoud
Goedkeuring en gunning eigenaar.

Alle informatie is geheel vrijblijvend en houdt enkel in een uitnodiging tot het doen van een bieding. Alle gegevens zijn met zorg samengesteld en uit ons inziens betrouwbare bron afkomstig.
Ten aanzien van de juistheid ervan kunnen wij echter geen aansprakelijkheid aanvaarden.

Prijs notk:
Verkoopprijs n.o.t.k.