Koperslagersweg 4

1786 RA Den Helder
Huurprijs op aanvraag
Bedrijfsruimte Bedrijfsruimte

Op het industrieterrein Kooypunt is er een mogelijkheid om dit bijzonder fraaie bedrijfspand te huren of een deel van dit pand. Het pand heeft een energielabel A+++, 300 zonnepanelen, aardwarmte etc.
Dit moderne bedrijfspand bestaande uit 4 loodsen, waarvan 2 een hoogte hebben van 15 meter(gebouwd in 2015), de loodsen hebben grote overheaddeuren, binnenverlichting, vloerverwarming en er zijn 2 dockings.

Verder heeft het prachtige hoogwaardig afgewerkte kantoorruimte, de kantoorruimten zijn onderverdeeld in kantoortuinen en diverse afgesloten kantoren en spreek en vergaderruimten. Op iedere verdieping een keurige toiletgroep en op de 2e etage sanitaire voorzieningen(kleedkamers voor dames en heren met douches en toiletten), grote ontvangst en vergaderruimten met een bar en een grote bedrijfsfitnessruimte.

In totaal aan kantoorruimte ± 1.482m² BVO en aan bedrijfsruimte ± 3.282m² BVO

Er zijn twee entrees hierdoor is het pand goed op te splitsen, in tweeën maar zelfs in drieën zou een mogelijkheid zijn.

Het geheel is in tweeën gebouwd, het eerste deel is gebouwd in 2008 en heeft zijn hoofdentree aan de Koperslagersweg, dit deel heeft twee loodsen: loods 1 is ± 802m² BVO en heeft twee overheaddeuren aan de IJzergietersweg en loods 2 is ± 850m² BVO en heeft een grote overheaddeur aan de Koperslagersweg. Verder heeft dit gedeelte op de begane grond, een mooie entree met grote spiltrap, meterkast, technische ruimte, serverruimte, een dubbele toiletgroep, kantine met keuken, kleedruimte, deur naar loods 1; In loods 1 bevinden zich nog diverse afgesloten ruimten en twee stalentrappen naar de verdieping waar een aparte opslagruimte is te vinden en de andere stalen trap leid je naar de kantoorruimten.

Via de mooie spiltrap komt u op de 1e verdieping, gang, diverse kantoren, afgesloten spreekkamer, grote vergaderruimte, een pantry op de gang en een grote kantoortuin, die in verbinding staat met de corridor, welke is voorzien van een grote pantry/bar.

Het nieuwgebouwde deel in 2015 opgeleverd, bestaat ook uit twee loodsen, Loods 3 is ± 740m² BVO en loods 4 is ± 890m² BVO. Beiden loodsen hebben een hoogte van 15meter en er is rekening gehouden met de mogelijkheid voor een bovenloopkraan. Loods 3 heeft twee dockings met 2 overhaeddeuren en een separate overheaddeur op normaal niveau. De vloerbelasting van deze hoge loodsen is 2500kg/m².
Ook aan de IJzergietersweg kant bevindt zich de tweede entree van het gebouw, thans als hoofd entree ingebruik, een tourniquet, een prachtige ruime ontvangst en receptieruimte, een mooie grote trapopgang naar de 1e verdieping, een wacht-/presentatieruimte, meterkast, dubbele toiletgroep, een mindervalide toilet, een lift, spreekkamer, kantoorruimte met een deur naar een laboratorium.

1e verdieping: grote verkeersruimte waar de lift op uitkomt, een separate garderobe, twee dubbele toiletgroepen, reproruimte, diverse grote kantoortuinen grenzen hieraan, tevens een dubbeldeur naar de corridor die de verbinding maakt met het eerste gedeelte, een grote afgesloten vergaderruimte, 2 afgesloten skyperuimten en twee afgesloten kantoorruimte voorzien van glazenwanden. En er is een nooduitgang die uitkomt in de loods.

De 2e verdieping is voorzien van sanitaire voorzieningen (kleedkamers voor dames en heren met douches en toiletten), de lift, technische ruimte met tevens een luik naar het dak, waar met een grote ontvangst en vergaderruimten met een bar en een grote bedrijfsfitnessruimte met tevens een nooduitgang naar de loods.
Rond om het pand liggen parkeerplaatsen en er wordt tegenover het pand een apart parkeerterrein gehuurd van de Port of Den Helder.

Dit mooie moderne object is voorzien van een energielabel A+++
De technische ruimte met aardwarmte, verwarming en koeling, 2 bronnen en zeer uitgebreide groepenkasten.
Het is voorzien van meer dan 300 zonnepanelen, een brand- en inbraakinstallatie en het is voorzien van een grootgebruikaansluiting met “eigen” transformatorhuis.

Heeft u interesse in dit bijzonder mooie object?
Neem contact op met ons kantoor Jongewaard Heemskerk NVM Makelaars 0223-612230 of info@jongewaardheemskerk.nl

Aanvaarding in overleg.

Huurprijs op aanvraag