Het Nieuwe Werk 37

1781 AL Den Helder
€ 1.050 p.m. Excl. btw

Te huur op de begane grond aan het Nieuwe Werk gelegen, een mooie hoek ± 150m² BVO groot bedrijfsruimte.
Deze bedrijfsruimte is gebouwd in 2002 en heeft een NVO van 141m² (14,90m x 9,50m).
De bedrijfsruimte is voorzien van een grote overheaddeur(4m x 4m) met daglicht en daarnaast heeft het een aparte loopdeur.
De hoogte is inpandig 4,75 meter. Het geheel is voorzien van een eigen meterkast met krachtstroom, rioolaansluiting, wateraansluiting, brandslang en verlichting.

Er zijn diverse parkeerplaatsen en het geheel is gelegen achter een afgesloten terrein welke wordt ontsloten door een elektrische poort.

Gelegen op het bedrijventerrein "Fort Oostoever". Het Nieuwe Werk is gemakkelijk bereikbaar vanaf de N9 en is gelegen in de directe omgeving van de zeehaven en het Marine terrein.

De boven gelegen kantoorruimten zijn eventueel ook te huur en/of te koop.

Aanvaarding in overleg.

€ 1.050 p.m. Excl. btw