Handelskade 2 F

1785 AC Den Helder
€ 1.075 p.m. Excl. btw
Bedrijfsruimte Bedrijfsruimte

Op een perfecte centrale locatie op Westoever, dichtbij het centrum van Den Helder, is deze mooie bedrijfsruimte beschikbaar gekomen.

In totaal heeft het pand een oppervlakte van circa 215m² BVO. Op de begane grond heeft het een oppervlakte van ± 120m² (BVO) grond en op de verdieping ± 95m² (BVO);
Er is een toilet op de begane grond en op de verdieping is er opslagruimte, een kantine en een kantoorruimte met centrale verwarming.

Indeling: entree, mk, hal, toilet, ...

Indeling: entree, mk, hal, toilet, deur naar werkplaats met grote elektrische overheaddeur. Trap naar de houten verdiepingsvloer, halletje, deur naar kantine met pantry en een deur naar een kantoorruimte met een raampartij in de voorgevel. In dit gedeelte hangt ook de nieuwe CV ketel.
In het pand is nieuwe ledverlichting aangebracht en in het dak is een grote lichtstraat aanwezig;
Gezamenlijk buitenterrein met een af te sluiten hekwerk.

De vloerbelasting op de begane grond is ± 1.000 kg/m².

Aanvaarding: per direct.

Onder optie