Plattegronden Plattegrond (1)

Fazantenstraat 71 T

1781 XN Den Helder
Bedrijfsruimte Bedrijfsruimte

Uw bedrijfsruimte VLAKBIJ HET CENTRUM! Op deze centrale locatie, dichtbij het centrum van Den Helder, aan de rand van Westoever, worden binnenkort 2 prachtige bedrijfsunits gerealiseerd. Oplevering eind 2024.

De vrije hoogte is circa 3,5+m. De units zijn voorzien van een betonvloer met een draagvermogen van 1000 kg/m². De bedrijfsunits worden voorzien van nieuwe overheaddeuren (circa 3m hoog) met een integrale loopdeur, een eigen meterkast met een standaard stroom- en wateraansluiting, een rioolaansluiting (t.b.v. een zelf aan te leggen toilet en/of pantry) en brandwerende scheidingswanden (sandwichpanelen). Het plafond wordt gevormd door het betonnen dak. De wanden en plafonds worden opgeleverd in wit spuitwerk

De units worden verder casco opgeleverd.

Tot aan start bouw zijn in overleg aanpassingen mogelijk (meerprijs).
In het dak zijn houten dakdelen opgenomen t.b.v. een (optie, meerprijs) daglichtkoepel.

De omgevingsvergunning benodigd voor de gevelwijziging is aangevraagd en zal naar verwachting rond 1 september 2024 worden verkregen.

Start bouw: met de bouw wordt gestart binnen 1 maand na verkoop van de eerste unit, doch uiterlijk op 15 november 2024. De koop- aanneemsommen bedragen als volgt:

71-T oppervlakte 271m² VVO L-unit € 299.800 k.k. excl. BTW (over € 269.800 k.k. en € 30.000 excl. btw aanneemsom)
71-U oppervlakte 104m² VVO bedrijfsunit € 152.900 k.k. excl. BTW (over € 127.900 k.k. en € 25.000 excl. btw aanneemsom)

In plaats van unit 71-T als L-unit kan ook een kleine unit worden gerealiseerd:

71-T oppervlakte 126m² VVO L-unit € 176.900 k.k. excl. BTW (over € 146.900 k.k. en € 30.000 excl. btw aanneemsom)

Totdat met de verbouwingswerkzaamheden is begonnen is koop van de gehele unit ‘as is’ mogelijk tegen een korting op de koopsommen.

Er is géén sprake van een Vereniging van Eigenaren maar van horizontale eigendom; de bij de units behorende parkeerplaatsen liggen op eigen grond. Ten behoeve van het onderhoud van het gemeenschappelijke binnenterrein – de rijweg – worden erfdienstbaarheden gevestigd.

Opmerking: vanwege de beperkte capaciteit van het elektriciteiten netwerk kan het zijn dat de voorziening van elektriciteit tijdelijk plaatsvindt via tussenmeters, e.e.a. tot aan de realisatie van de eigen aansluiting door Liander.

FINANCIERING
Bij de aankoop van een bedrijfsruimte komt ook de vraag op van “Wat kan ik financieren en tegen welke voorwaarden?”
Next Vastgoedfinanciering (0615 336 456) biedt geheel vrijblijvend en kosteloos een gratis adviesgesprek aan; op basis van uw situatie ontvangt u een advies-op-maat.

Bestemming Bij de gemeente Den Helder valt het perceel binnen het bestemmingsplan “Westoever 2011" Bestemming object: Bedrijf Functieaanduiding: bedrijf tot en met categorie 3.2 èn Functieaanduiding: specifieke vorm van bedrijf – abc (auto, boten, caravans) Bereikbaarheid Het object is goed bereikbaar en beschikt over een eigen toegangsweg en met voldoende parkeermogelijkheden. De ligging is aan de rand van de Vogelwijk en nabij Westoever en het Ravelijncenter.

Alle informatie is geheel vrijblijvend en is met zorg samengesteld en uit ons inziens betrouwbare bron afkomstig. Ten aanzien van de juistheid ervan kunnen wij echter geen aansprakelijkheid aanvaarden.

Alle door Jongewaard & Heemskerk NVM Makelaars en verkoper verstrekte informatie geldt als een uitnodiging tot nader overleg c.q. tot het uitbrengen van een bod. Een kandidaat koper heeft zijn eigen onderzoek plicht naar alle zaken die voor hem van belang zijn, zoals onder meer de mogelijkheid het gekochte te gebruiken voor de door hem beoogde doeleinden.

Een overeenkomst komt niet eerder tot stand dan nadat over alle elementen van de koop overeenstemming is bereikt. Verkoper behoudt zich uitdrukkelijk het recht voor een koop wel/niet te gunnen.

29-04-2022

vanaf 1960 tm 1970