Fazantenstraat 71 T

1781 XN Den Helder
Verkoopprijs n.o.t.k.
Huurprijs n.o.t.k.

Te koop Vraagprijs: N.O.T.K.
Te huur huurprijs: N.O.T.K.

Op een mooie zicht locatie een prachtige hoekunit van circa 372m² VVO groot, dichtbij het centrum van Den Helder en aan de rand van Westoever! De gehele unit is voorzien van vloerverwarming, krachtstroom, schuifdeuren en aan de achterzijde een overheaddeur, een systeemplafond met verlichting, een eigen meterkast en een toilet en een pantry behoren tot de mogelijkheden.
Het pand is geschikt als showroom, kantoorruim...

Te koop Vraagprijs: N.O.T.K.
Te huur huurprijs: N.O.T.K.

Het pand is geschikt als showroom, kantoorruimte, maar uiteraard ook voor opslag- en bedrijfsruimte. Prima ruimte voor bijvoorbeeld een mediabedrijf, ICT bedrijf of een ander bedrijf waar de combinatie met kantoor, showroom of creatieve ruimte gewenst is.

Bestemming:
Bij de gemeente Den Helder valt het perceel binnen het bestemmingsplan “Westoever 2011"
Bestemming object: Bedrijf
Functieaanduiding: bedrijf tot en met categorie 3.2
Functieaanduiding: specifieke vorm van bedrijf - abc

Bereikbaarheid:
Het object is goed bereikbaar en beschikt over een goede toegangsweg en met voldoende parkeermogelijkheden.
De ligging is aan de rand van de Vogelwijk en nabij Westoever en het Ravelijncenter.

Alle informatie is geheel vrijblijvend en is met zorg samengesteld en uit ons inziens betrouwbare bron afkomstig.
Ten aanzien van de juistheid ervan kunnen wij echter geen aansprakelijkheid aanvaarden.

Alle door Jongewaard & Heemskerk NVM Makelaars en verkoper verstrekte informatie geldt als een uitnodiging tot nader overleg c.q. tot het uitbrengen van een bod.
Een kandidaat koper heeft zijn eigen onderzoeksplicht naar alle zaken die voor hem van belang zijn, zoals onder meer de mogelijkheid het gekochte te gebruiken voor de door hem beoogde doeleinden.

Een overeenkomst komt niet eerder tot stand dan nadat over alle elementen van de koop overeenstemming is bereikt.
Verkoper behoudt zich uitdrukkelijk het recht voor een koop wel/niet te gunnen.

Prijs notk:
Verkoopprijs n.o.t.k.