Drs. F. Bijlweg 43

1784 MC Den Helder
€ 1.050.000 k.k.
Kantoorruimte Kantoorruimte

Te huur 392m² luxe kantoorruimte op de begane grond en de 1e verdieping, eventueel in combinatie met prachtige loodsruimte(± 320m²).
Op een gunstige locatie gelegen nabij bijvoorbeeld NS-station (zuid), uitvalswegen en centraal in Den Helder, aan de rand van de woonwijk Nieuw Den Helder.
De kantoorruimte is volledig gerenoveerd in 2023 en heeft een fantastische moderne uitstraling.

De luxe kantoorruimte is voorzien van een systeemplafonds met led inbouwarmaturen, nieuwe vloerbedekking, nieuwe toiletgroep, nieuwe radiatoren, etc. etc.

De indeling is als volgt:
Een gezamenlijke entree met meterkast, ruime hal met een grote opening naar een grote kantoortuin(deze kan in overleg ook nog worden afgesloten), 2 spreekkamers en een archiefruimte, een hele grote 2e vergader- en/of kantoorruimte welke is afgesloten met twee deuren en een glazen pui; In de hal tevens de trapopgang naar kantoorverdieping, bergkast onder de trap, nieuw dames- en herentoilet.
1e verdieping, grote hal, deur naar trap in de loodsruimte, een deur naar de CV-ruimte, deur naar een dubbele toiletgroep, een dubbele deur naar grote vergaderruimte, een deur naar een afgesloten kantoor en tevens een doorloop naar een grote kantoortuin met uitgebreide keuken en bar.

Op de begane grond een tussendeur naar achtergelegen bedrijfshal ± 320m² loodsruimte, voorzien van ledverlichting, een lichtstraat(daglicht), een eigen elektrische overheaddeur met een eigen loopdeur.
Tevens de mogelijkheid om de verdieping boven de bergingen als opslagruimte te gebruiken.

De luxe kantoorruimte of de loodsruimte is ook separaat te huur, informeer naar de mogelijkheden!

Voor de deur diverse parkeerplaatsen.

Aanvaarding per direct.

Verkocht