Baljuwstraat 227

1785 SH Den Helder
€ 1.250 p.m. Excl. btw
Kantoorruimte Kantoorruimte

Door de verhuizing van Den Helder Dental komt op deze prachtige locatie in de Schooten deze mooie kantoor-/praktijkruimte te huur. De ruimte is circa 140m² groot en is ingedeeld in diverse ruimten, voorzien van systeemplafond met verlichting, 2 x toilet, kantine met pantry, centrale verwarming, wachtruimte met balie en een ruime gang.

Indeling: entree, wachtruimte, mk, toilet, balie met kantoorruimte, doorloop naar een brede gang, een 2e toilet, diverse kantoren / behandelruimten met wastafels, vaste kasten, kantine met keukenblok etc.

Ligging: Nabij het winkelcentrum Schooten Plaza(Vrede & Vrijheid) en aan een goede doorgaande weg. Met parkeervoorzieningen aan de openbare weg.

Aanvaarding: op korte termijn.

Heeft u belangstelling voor dit pand? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvende bezichtiging!

€ 1.250 p.m. Excl. btw
30-11-2022

1968
Kantoorruimte

In woonwijk

Nieuw Molenplein fase 2!

Vanaf nu beschikbaar. Nieuwbouw op een prachtige locatie.

Bekijk de beschikbare woningen hier!