Plattegronden Plattegronden (3) 360 graden foto's Virtuele tour

Meester J. Henderikxstraat 5

1788 AX Julianadorp

Bieden vanaf prijs: € 289.000,- k.k.**

Leuke drive-in woning met 4 slaapkamers en tuin op het zuiden!

Bij aankomst parkeer je jouw auto gemakkelijk op de oprit of in de garage met elektrische deur. Kom binnen via de entree met trap naar de eerste verdieping, het gastentoilet, de meterkast en een vaste kast met cv-ketel.

Bieden vanaf prijs: € 289.000,- k.k.**

Leuke drive-in woning met 4 slaapkamers en tuin op het zuiden!

Daarnaast vindt je op de begane grond een slaapkamer die momenteel in gebruik is als praktijkruimte. Ideaal als je een salon of praktijk aan huis wilt beginnen!
Via deze kamer heb je directe toegang tot het washok en de garage. Aansluitend de achtertuin op het zonnige zuiden, de tuin is gedeeltelijk overkapt door het bovengelegen balkon.

Op de eerste verdieping vind je aan de voorzijde de ruime open keuken met bar en een klein balkon. Aan de achterzijde strekt de woonkamer zich uit over de gehele breedte van het huis. Door de grote raampartijen is deze verdieping heerlijk licht. Via het balkon aan de achterzijde is de trap naar de tuin te bereiken.

De tweede verdieping heeft 3 slaapkamers, waarvan 2 aan de voorzijde en 1 royale slaapkamer met een kastenwand aan de achterzijde. Tussen de slaapkamers bevindt zich een badkamer met een douche, wastafel en een tweede toilet.

De woning is centraal gelegen en ligt op loopafstand van het winkelcentrum, scholen, sportgelegenheden en andere voorzieningen.
Wie geeft deze leuke woning de opfrisbeurt die hij verdient?

Bijzonderheden:
- Energielabel C
- 4 slaapkamers
- Tuin op het zuiden
- Parkeren op eigen terrein

** Met een vanaf prijs wordt bedoeld dat u vanaf dit bedrag kunt bieden op deze woning. Lagere biedingen worden dan ook niet geaccepteerd. Bij een traditionele verkoop wordt gewerkt met een vraagprijs.
Bij een vraagprijs wordt juist vaak een lager bod dan de vraagprijs uitgebracht.

Interesse in dit huis? Maak een afspraak voor een bezichtiging of schakel direct uw eigen NVM-aankoopmakelaar in. Uw NVM-aankoopmakelaar komt op voor úw belang en bespaart u tijd, geld en zorgen.

Prijs:
17-01-2024
Verkocht

Soort woonhuis:
Eengezinswoning , tussenwoning
Bestaande bouw , bouwjaar 1979
Woonhuis
Soort dak:
Plat dak (leisteen en bitumineuze dakbedekking)

Overige inpandige ruimte:
Gebouw geb. buitenruimte:
Perceel: