Kruiszwin 5314

1788 RD Julianadorp

Leuke hoekwoning met een heerlijk ruime tuin en eigen oprit voor de deur!

Aan de voorzijde van de woning parkeer je je auto op eigen terrein. Via de voordeur kom je in de hal met toilet, trap naar de verdieping en de meterkast. Nette open keuken aan de voorzijde gelegen, een fijne plek om maaltijden te bereiden.
De woonkamer is tuingericht een heeft een schuifpui naar de achtertuin. Vanuit de woonkamer heb je toegang tot een handige aangebouwde stenen berging.

En ...

Leuke hoekwoning met een heerlijk ruime tuin en eigen oprit voor de deur!

En dan de tuin! De woning heeft zowel een ruime tuin aan de zijkant als de achterkant. Gelegen op het op het zuidoosten, een uitstekende plek om van de zon te genieten.

Op de bovenverdieping wachten 3 slaapkamers van prima formaat. De badkamer is uitgerust met een wastafel, bad en een tweede toilet.

De zolderverdieping biedt tevens de mogelijkheid om een 4e slaapkamer te creëren. Daarnaast bevindt zich hier de opstelling van de CV-ketel en de wasmachineaansluiting.

Deze leuke woning is gunstig gelegen, op loopafstand van voorzieningen, basisscholen en het winkelcentrum Dorperweerth. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie of een bezichtiging.

Bijzonderheden:
- Groot perceel van 242 m2!
- Energielabel C
- Glas van schuifpui en 1 keukenraam v.v. HR++ glas

Interesse in dit huis? Maak een afspraak voor een bezichtiging of schakel direct uw eigen NVM-aankoopmakelaar in. Uw NVM-aankoopmakelaar komt op voor úw belang en bespaart u tijd, geld en zorgen.

Prijs:
25-01-2024
Verkocht onder voorbehoud

Soort woonhuis:
Eengezinswoning , hoekwoning
Bestaande bouw , bouwjaar 1989
Woonhuis
Soort dak:
Zadeldak (pannen)

Perceel:

Aantal badkamers:
Badkamervoorzieningen: