Plattegronden Plattegronden (5) 360 graden foto's Virtuele tour

Volkerakstraat 242

1784 HL Den Helder

Ben jij opzoek naar een woning met ruimte op een gunstige locatie? Dit is je kans!

Deze ruime woning beschikt over 5 ruime slaapkamers, een garage, een heerlijke diepe tuin en vrij uitzicht aan de achterzijde van de woning. De woning is zeer centraal gelegen aan het mooie Duinpark ter hoogte van het Vissersdorp en op loopafstand van het vernieuwde winkelcentrum van Nieuw Den Helder. Even zin om lekker uit te waaien? In de omgeving zijn bosgebied de Donkere Duinen en de duinen en het strand.

Je bereikt de entree via de oprit, waar je binnenkomt in de hal met meterkast, trapopgang naar de verdieping, toegang tot de slaapkamer en de inpandige garage met elektrische overheaddeur. Via de garage bereik je de heerlijke achtertuin welke keurig is aangelegd, beschikt over een sproeisysteem en is gelegen op het zonnige westen. De achtertuin is bijna 18 meter diep, er is een berging en een achterom.

Op de eerste verdieping de riante living met aan de voorzijde de open keuken voorzien van Boretti fornuis, afzuigkap, Quooker, vaatwasser, grote koelkast en voorbereiding voor elektrisch koken. Aan de tuinzijde een grote zithoek met houtkachel. Ook biedt deze verdieping een eigen toilet op de overloop.

Op de tweede verdieping vindt je 3 ruime slaapkamers, een separaat toilet en de badkamer met vloerverwarming, inloopdouche, whirlpool, dubbele wastafel en design radiator. De ruime overloop biedt toegang tot alle vertrekken.

De derde verdieping beschikt naast een ruime vijfde slaapkamer over een praktische bergruimte waar ook de CV ketel is geplaatst en mogelijkheden zijn voor het witgoed.
Niet te vergeten is het grote dakterras op hoogte, ruim 20m2 groot met westelijke ligging en vrij uitzicht.

- Energielabel B
- 12 zonnepanelen
- Diepe tuin op het zonnige westen
- Vanuit de woonkamer en het dakterras vrij uitzicht
- Boeidelen en gevelbekleding zijn van Kunststof

Interesse in dit huis? Maak een afspraak voor een bezichtiging of schakel direct uw eigen NVM-aankoopmakelaar in. Uw NVM-aankoopmakelaar komt op voor úw belang en bespaart u tijd, geld en zorgen.

08-01-2024
Verkocht

Eengezinswoning , tussenwoning
Bestaande bouw , bouwjaar 1977