Plattegronden Plattegrond (1) 360 graden foto's Virtuele tour

Dollardlaan 102 A

1784 BG Den Helder
1 slaapkamers 1 slaapkamer

Opgelet! Gelijkvloers wonen en geen zin om te klussen? Deze knusse bungalow is nu te koop.

Gelegen in een gezellige buurt, is deze woning een paar jaar geleden omgetoverd van kantoor naar een strak afgewerkt woonhuis, waardoor het zo goed als nieuw aanvoelt.

Via de zijsteeg kom je de woning binnen in de hal met toegang tot het toilet, kast met cv-ketel en deur naar de woonkamer. De woonkamer straalt warmte uit, mede dankzij de sfeerhaard en de grote raampartijen die het natuurlijke licht rijkelijk laten binnenstromen. De open keuken is modern, uitgerust met diverse inbouwapparatuur en een ruime vaste kast voor opslag.

Vanuit de woonkamer stap je naar buiten naar de ruime tuin aan de voorzijde, waar je kunt genieten van ontspannen momenten in de zon. De slaapkamer heeft een op maat gemaakte kastenhoek die achterblijft, samen met een extra vaste kast voor al je kleding en benodigdheden en de meterkast. De badkamer is voorzien van een ruime inloopdouche en een wastafelmeubel.

Mis deze kans niet om jouw nieuwe thuis te ontdekken. Neem vandaag nog contact met ons op voor een bezichtiging!

- Knusse Bungalow
- Energielabel D
- Projectnotaris; de overdracht zal plaatsvinden bij Stouthart en Hilber Notarissen

Interesse in dit huis? Maak een afspraak voor een bezichtiging of schakel direct uw eigen NVM-aankoopmakelaar in. Uw NVM-aankoopmakelaar komt op voor úw belang en bespaart u tijd, geld en zorgen.

02-05-2024

Bungalow , Vrijstaande woning
Bestaande bouw , bouwjaar 1966
Plat dak (bitumineuze dakbedekking)