Gladiolenlaan 4

1764 HZ Breezand
€ 474.800 v.o.n.

In de groeiende wijk Groenhof komt deze prachtige 2/1 woning met aangebouwde berging. De woning komt in een ruime groene omgeving met voldoende parkeergelegenheid.

Dorps wonen in het uitstekende comfort van een nieuwbouwwoning, het kan nu! De start bouw staat gepland 1e kwartaal 2024. Bouwtijd ca. één jaar.

Indeling:
Begane grond:

Indeling:
Begane grond:
Entree/hal met meterkast en toilet, woonkamer aan de voorzijde en een open keuken aan de achterzijde met o.a. openslaande deuren naar de tuin.

1e verdieping:
Overloop, 3 slaapkamers, badkamer

2e verdieping:
Kamer mogelijk.

Diverse uitbreidingsopties mogelijk.
De woning wordt standaard opgeleverd met optie 105 uit de meerwerklijst (Uitbreiden van zowel de woonkamer/keuken als de aangebouwde berging met 2,4 meter).

Zeer energiezuinig A+++
Het grote voordeel van nieuwbouw is dat de woningen zeer energiezuinig zijn en gasloos. Met de hoge energieprijzen is dat heel fijn. De woningen in fase 7 worden volgens de BENG-norm gebouwd. Dat is de afkorting van Bijna EnergieNeutraal Gebouw. Alle woningen krijgen energielabel A+++. Door hoogwaardige isolatie, PV-panelen, een douchewater-WTW en een lucht/water warmtepompsysteem hebben de woningen lage energiekosten. Voor dit systeem hebben alle woningen vloerverwarming. In overleg met de installateur kan het duurzaamheids- en energiezuinigheidspakket nog verder worden uitgebreid.

Breezand ligt in de kop van Noord-Holland in de Anna Paulownapolder en is onderdeel van de gemeente Hollands Kroon. De jonge wijk Groenhof is gelegen in het zuidoosten van het dorp. Wonen in Breezand is genieten van het dorpsleven op een heerlijke woonplek. In het centrum bevindt zicht het "Ceresplein" waar een gezellig dorpshart met winkels en appartementen is gesitueerd. Ook al is Breezand een bescheiden dorp, er is genoeg te doen voor jong en oud. Er zijn gezellige cafe's, verschillende sportclubs, supermarkten, winkelgelegenheden, peuterspeelzalen en een brede school. Daarnaast worden in Breezand elk jaar bijzondere evenementen georganiseerd, zoals de Lentetuin, Bloemendagen, Breezand op stelten etc. Mocht u even uit het dorp vandaan willen, dan kunt u met de fiets gemakkelijk naar het strand en de duinen.

Koopsom:
€ 474.800 v.o.n.
05-12-2023
Verkocht onder voorbehoud

Eengezinswoning , twee onder een kapwoning
Nieuwbouw , bouwjaar 2024
Zadeldak (pannen)

2 woonlagen en een zolder

Volledig geisoleerd
Vloerverwarming geheel, warmtepomp en warmte terugwininstallatie
Elektrische boiler eigendom

In woonwijk