Plattegronden Plattegronden (4) 360 graden foto's Virtuele tour

A+++

Richtprijs €415.000,--

Richtprijs €415.000,--

Compleet nieuw! Fraai afgewerkte woning met warmtepomp, A+++ label, prachtige visgraadvloeren op de alle etages, fraaie zwarte keuken voorzien van alle inbouwapparatuur, luxe moderne badkamer met hangend toilet en inloopdouche, aangebouwde aluminium veranda/serre , en compleet aangelegde tuin met berging! Bent u op zoek naar een moderne woning die volledig gereed is, kom snel kijken bij deze zeer recente prachtige woning. De huidige eigenaar heeft het geheel zeer fraai en zeer netjes afgewerkt, meubels erin en u kunt wonen.

Het geheel is gelegen in nieuwbouwwijk Elshof Zuid in Anna Paulowna, alle voorzieningen zijn op korte afstand gelegen. De woning beschikt over vloerverwarming op de begane grond en de eerste verdieping en heeft 6 zonnepanelen. In de achtertuin treft u naast de aangebouwde veranda een prachtig verzorgde tuin met bestrating en borders.

Indeling:
Begane grond:
Entree/hal met meterkast (uitgebreide groepenkast) en toilet met modern hangend closet en fontein. De woonkamer is v.v. een schuifpui naar de aangebouwde veranda/serre. Aan de voorzijde van de woning bevindt zich de moderne keuken welke is voorzien van koelkast, vrieskast, oven, vaatwasser, Quooker en afzuigkap.

1e verdieping:
Overloop, 2 slaapkamers (3 mogelijk), moderne badkamer met inloopdouche, wastafelmeubel en hangend closet. Naast de vloerverwarming is in de badkamer een extra radiator aanwezig.

2e verdieping:
Ruime zolder met bergruimte achter schotten. Op deze etage is het mogelijk 1 of 2 extra kamers te realiseren. Opstelling warmtepomp en aansluiting wasmachine/droger.

Bent u op zoek naar een woning met alle voordelen van nieuwbouw! Maak snel een afspraak voor een bezichtiging!

02-04-2024
Onder bod