Binnenhaven 11

1781 BJ Den Helder
€ 675 p.m. Excl. btw
Kantoorruimte Kantoorruimte

Nabij het centrum en tegenover de haven aan de Binnenhaven 11 staat deze mooie kantoorruimte te huur.
De ruimte is in totaal 70m² groot en is voorzien van een laminaatvloer, systeemplafond met inbouwverlichting, een mooie keuken(met inbouwkoelkast), nieuw toilet, vaste kast en centrale verwarming.

LIGGING: In havengebied aan doorgangsweg naar het centrum van Den Helder en de Texelse boot.

KERNGEGEVENS: Standaard ROZ huurovereenkomst + Algemene Bepalingen;

KERNGEGEVENS: Standaard ROZ huurovereenkomst + Algemene Bepalingen;

Huurprijs:€ 675,00 per maand excl. BTW en een voorschot voor de energie van € 125,= excl. btw.

Aanvaarding per direct.

€ 675 p.m. Excl. btw