Plattegronden Plattegrond (1)

Lange Voorhout Bouwnummer 397

1787 DC Julianadorp
€ 395.000 v.o.n.

De vijfde bouwfase krijgt dezelfde sfeer en uitstraling als de eerdere fasen. In deze fase is de grote hoeveelheid groen extra opvallend. Zowel in oost-west als in noord-zuid richting loopt een bede groen scheg die deze fase met fase 3 en 4 verbindt. aan de noordzijde wordt deze fase begrensd door water waar je met een bootje of kano kan varen. Het wordt dus wederom een wijkje dat karakteristiek is voor Willem Alexanderhof maar met een eigen identiteit.

Aandacht voor details en kwal...

Aandacht voor details en kwaliteit
Alle woningen in fase 5 zijn nieuw ontworpen voor Willem Alexanderhof. De ontwerpen zijn met veel aandacht voor details gemaakt door BBHD Architecten uit Alkmaar. Net als in de eerste drie fasen zijn de woningen ontwikkeld door de Helderse Bouw Kombinatie (HBK).

Er is veel keuzevrijheid in uitbreidingsmogelijkheden, de afwerking en extra opties.

Zeer energiezuinig A+++
Het grote voordeel van nieuwbouw is dat de woningen zeer energiezuinig zijn en gasloos. Met de hoge energieprijzen is dat heel fijn. De woningen in fase 5 worden volgens de BENG-norm gebouwd. Dat is de afkorting van Bijna EnergieNeutraal Gebouw. Alle woningen krijgen energielabel A+++. Door hoogwaardige isolatie, PV-panelen, een douchewater-WTW en een lucht/water warmtepompsysteem hebben de woningen lage energiekosten. Voor dit systeem hebben alle woningen vloerverwarming. In overleg met de installateur kan het duurzaamheids- en energiezuinigheidspakket nog verder worden uitgebreid.

Type D is een royale woning met aan de voorzijde vrij uitzicht over de groene ruimte van fase 5. De woning is aan de voorzijde toegankelijk via een voetpad, aan de achterzijde heeft de woning een tuin met achterom. Parkeren kan op de openbare parkeerplaatsen achter de woning.
Standaard heeft dit type 3 slaapkamers en een 4e is optioneel. Sanitair: toilet op de begane grond, badkamer met douche en toilet.

Koopsom:
€ 395.000 v.o.n.
30-09-2022
Verkocht onder voorbehoud

Soort woonhuis:
Eengezinswoning , twee onder een kapwoning
Nieuwbouw , bouwjaar 2023
Woonhuis

Aantal badkamers:
Badkamervoorzieningen:
toilet, douche

Isolatie: