Probeer de dienstverlening van Jongewaard Heemskerk 3 maanden GRATIS uit!

Jouw huis in de regio Den Helder 3 maanden Proefverkopen

Als je je huis wilt verkopen, ben je vaak al een behoorlijk bedrag kwijt voordat de makelaar actief begonnen is aan de verkoop van jouw woning. Daarnaast kun je ook nog te maken hebben met intrekkingskosten, als je ontevreden blijkt te zijn. Dat kan anders vindt Jongewaard Heemskerk.

Wij vinden dat je bij het verkopen van jouw huis geen risico's hoort te lopen. Het is begrijpelijk dat jij eerst wilt ervaren of de dienstverlening van een makelaar wel aan jouw verwachtingen voldoet. Daarom bedachten wij het volgende: Proefverkopen. Met Proefverkopen probeer je de volledige dienstverlening van Jongewaard Heemskerk de eerste 3 maanden GRATIS uit. En bevalt deze dienstverlening jou niet? Dan kun je elk moment stoppen, zonder kosten. Hoe mooi is dat? En is je huis binnen 3 maanden verkocht? Dan betaal je de afgesproken courtage.

Uitproberen

Jouw huis in de regio Den Helder 3 maanden Proefverkopen

Vanaf het moment dat jij je huis met Jongewaard Heemskerk gaat Proefverkopen, gaan wij actief aan de slag om jouw woning te verkopen. Je ontvangt in deze periode persoonlijk advies en begeleiding. Daarnaast wordt jouw woning in de markt gezet met het complete verkooppakket.

JONGEWAARD PROEFVERKOPEN 1080 X1080

Meer weten over deze actie?

Wil je weten wat proefverkopen je nog meer kan bieden? Laat je gegevens achter om een kennismakingsgesprek aan te vragen of bel ons direct op 0223 - 612 230.

Uitproberen