Plattegronden Plattegronden (3)

Verkoopprijs n.o.t.k.
Huurprijs n.o.t.k.
Bedrijfsruimte Bedrijfsruimte

Op een centrale locatie tegen het centrum van Den Helder en nabij Westoever staat deze showroom/kantoor en bedrijfsruimte te huur en te koop. Het object is uitermate geschikt als showroom met kantoor, maar ook geschikt om te gebruiken als volledige bedrijfsruimte.
De begane grond is circa 419m² VVO groot en de verdieping is circa 300m² VVO groot. De verdieping is uitstekend bereikbaar zowel met een trap als met een (goederen)lift.
De unit beschikt op de begane grond over 2 separate t...

De unit beschikt op de begane grond over 2 separate toiletgroepen en een pantry. Op de verdieping is een wasruimte, toilet en een keuken aanwezig.

Het bestemmingsplan biedt ruime mogelijkheden.

Huurprijs: N.O.T.K.
Vraagprijs: N.O.T.K.

Opleveringsniveau:
Verkoop en verhuur in de huidige staat.

Bestemming:
Bij de gemeente Den Helder valt het perceel binnen het bestemmingsplan “Westoever 2011"
Bestemming object: Bedrijf
Functieaanduiding: bedrijf tot en met categorie 3.1
Functieaanduiding: specifieke vorm van bedrijf - abc
Bij twijfel over het toestaan van uw bedrijfsvoering adviseren wij u zelf contact op te nemen met de Gemeente Den Helder.

Bereikbaarheid:
Het object is goed bereikbaar en beschikt over voldoende parkeermogelijkheden.

Bij huur:
Model overeenkomst: Model door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ).
Zekerheidstelling: een bankgarantie ter grootte van drie maanden huurverplichting, te vermeerderen met servicekosten en BTW.
Huurtermijn: in overleg.
Aanvaarding: per direct.

BTW:
de huurprijs is gebaseerd op het feit dat de huurder het gehuurde blijvend gebruikt of blijvend laat gebruiken voor doeleinden waarvoor een volledig of minimaal een in de Wet op de Omzetbelasting 1968 genoemd percentage recht op aftrek van de omzetbelasting op de voet van artikel 15 van de Wet op de Omzetbelasting 1968 bestaat.

Indexering:
Jaarlijks op basis van het indexcijfer volgens consumentenprijsindex
Huurprijsbetaling: In maandtermijnen bij vooruitbetaling te voldoen.
Voorbehoud: Goedkeuring en gunning eigenaar.

Een overeenkomst komt niet eerder tot stand dan nadat over alle elementen van de koop overeenstemming is bereikt. Verkoper behoudt zich uitdrukkelijk het recht voor een koop wel/niet te gunnen.

Alle informatie is geheel vrijblijvend en houdt enkel in een uitnodiging tot het doen van een bieding. Alle gegevens zijn met zorg samengesteld en uit ons inziens betrouwbare bron afkomstig. Ten aanzien van de juistheid ervan kunnen wij echter geen aansprakelijkheid aanvaarden.

Prijs notk:
Verkoopprijs n.o.t.k.
Huurprijs n.o.t.k.
17-11-2022

Bedrijfsruimte

Bedrijfshal vrije overspanning:
Bedrijfshal vrije vloerbelasting:
1500 kg

Bedrijventerrein , In woonwijk

Nieuw Molenplein fase 2!

Vanaf nu beschikbaar. Nieuwbouw op een prachtige locatie.

Bekijk de beschikbare woningen hier!